dimecres, 12 de gener del 2011

quina nevada i entrevista a Ebre TV

Avui per la nit ha nevat d'allò més bé. Quan ens hem aixecat hem trobat tots els arbres carregats de neu i el camí de sortida de la casa també ;) M'ha tocat treure la neu a palades! Sort que ja havia passat la màquina que havia tret la neu del carrer, sinó m'hagués tornat tocar a fer-ho després.

Una foto del bosc nevat




Sabeu que Suècia i jo hem sortit a Ebre TV?
Es va emetre ahir dimarts i avui dimecres es torna a fer a les 14.20. Després ho penjaran a Internet, ja us ho faré saber.

2 comentaris :

  1. Pos aquí fa un solet que enamora. Sembla primavera.
    Molt bona idea la de fer un blog, encara que es bastant dur mantindre-lo actualitzat, contestar els comentaris, etc... Bona sort !!!

    ResponElimina
  2. Sí, tens raó per lo de mantindre'l (o mantenir-lo en català estandard ;) actualitzat. M'anava pel cap feia temps i l'entrevista i el Master que estic fent en IT,Communicatio i Aprenentage ha fet que el comenci. Tinc previst una contribucio cada setmana. Com van els teus? M'envies altra vegada els links i te'ls poso a la llista de blogs?

    ResponElimina